środa, 23 kwietnia 2014

Rozdział 6

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM

W ostatnim rozdziale:

*Oczami Rossa*
Po południu spotkałem się z Maią. Szliśmy jak zwykle po centrach handlowych i rozmawialiśmy. Byłem szczęśliwy, że dałem jej jeszcze jedną szansę. O 18:00 wróciłem do domu. Wszyscy rozmawiali i śmiali się. Nagle Ell wypalił:
-Jest Ross to gramy w butelkę!
Wtedy się dopiero zaczęło...


 Pierwszy kręcił Ell zgadnijcie na kogo wypadło................oczywiście że na Delly (Przyznać się kto myślał że wypadło na Rossa XD -Od Oli) :
-Pytanie czy wyzwanie?
-Hmm...Niech będzie pytanie.
-Ok no to....Który z nas jest najzabawniejszy?
-Ty i Rocky 
-Wybierz jednego! -Powiedział Riker
-Ale ich mózgi pracują tak samo i dopełniają siebie nawzajem (Ale to dziwnie brzmi XD -Od Oli) -Powiedziała Rydel
-No racja XD -Powiedzieliśmy równocześnie z Rikerem
-Dobra Dells kręcisz :D -Rydel zakręciła i wypadło na mnie
-Pytanie czy wyzwanie?
-Pytanie
-Pytanie powiadasz? -Spytała z chytrym uśmieszkiem 
-No pytanie
-Do czego doszło między tobą a Laurą? -Gdy Laura usłyszała to pytanie zakrztusiła się,a ja byłem w szoku.
-A skąd pomysł że między mną a Laurą do czegoś doszło?
-No bo to jest chyba jasne Nie?
-NIE! -Krzyknęliśmy równocześnie z Laurą
-Dobra,dobra.Wy wiecie swoje ja wiem swoje....-Obrzuciłem ją groźnym spojrzeniem.Wziąłem butelkę i zakręciłem wypadło na Vanessę
-Wyzwa...
-Pytanie -Powiedziała zanim zdążyłem skończyć 
-Okey....No więc....Który z nas jest najprzystojniejszy?
-Hmm.......Wszyscy jesteście przystojni ,ale.......najprzystojniejszy jest chyba Riker :) -Powiedziała czerwieniąc się.Chwila....Vance podoba cię Riker
-Spoczkoooo? -Powiedziałem oddając jej butelkę.Tym razem wypadło na Rikera
-Pytanie czy wyzwanie?
-Wyzwanie :D
-wyjdź w samych bokserkach na ulicę i krzyknij:Vanessa Marano na prezydenta xD-O boże ona jest chora psychicznie?Jest zimno i pada deszcz a on ma wyjść w samych bokserkach?
-No dobra :> -Nie no nie wierzę on naprawdę chce to zrobić?Tak on chce to zrobić.Riker się rozebrał,wyszedł na dwór i krzyknął hasło wymyślone przez Vanessę gdy wracał powiedziałem do niej :
-Van przyznaj że kazałaś mu to zrobić bo chciałaś zobaczyć go w samych bokserkach.
-Co?!Nie! -Krzyknęła 
-No wcale :DDD -I właśnie wtedy wrócił Riker -Mów co chcesz Vanessa ale ja wiem swoje :D
-Nie Ross ty nic nie wiesz.
-Ale o co chodzi? -Spytał nic nierozumiejący Riker 
-Nic -Powiedzieliśmy chórem
-Dobra nie ważne.Idę spać -Powiedziała Vanka
-Ok :)

*Oczami Rikera*

Przed Vanessą mógłbym cały czas chodzić w bokserkach lub też bez nich (Nie mogłam się powstrzymać żeby tego nie napisać XD -Od Oli).Ona jest taka słodka,kochana,troskliwa,utalentowana i ładna.Ehhh 

*Oczami Rydel*

Gdy Vanessa poszła spać graliśmy jeszcze pół godziny i poszliśmy spać.Fajnie by było gdyby Ross był z Laurą a nie z tą idiotką Maią ,a Riker był z Vanessą.Trzeba ich jakoś połączyć :) Już mam chytry plan.Jest 5 nad ranem a ja nie mogę spać.Zdecydowałam więc że pójdę na dół i spróbuję napisać piosenkę.Przechodząc obok pokoju Rossa usłyszałam......




_________________________________________________________________

Hejo :) Tu Ola na początku chciałabym was BARDZO przeprosić że dłuuuugo nie było rozdziału ale po pierwsze:Przygotowania do świąt.A po drugie:Komputer miałam w naprawie :( i nie miałam jak pisać.

ważna notka

Moje rozdziały są strasznie nudne i nic się w nich nie dzieje więc myślę nad odejściem z bloga :( Co wy na to? 

 -Ola  

10 komentarzy:

  1. Nawet nie próbuj odchodzić z bloga.Ja już to sobie zrób krótką przerwę.Uwielbiam twojego bloga .Nie zamykaj go bo cię znajdę i zakopie łopatą.haha
    CZEKAM NA NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty i nie odchodz z bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie próbuj odchodzić bo zabije łopatą xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak odejdziesz to ci nogi z duby powyrywam przyje i jeszcze raz powyrywam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeee fajnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj Ola odejść to cię znajdę i zabiję! Jak ja mam sama bloga pociągnąć? Poza tym twoje rozdziały są świetne! Ani mi się waż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nie waż sie odejść!!!! Jak odejdziesz to cię zabiję.. ! Nie waż sie odchodzić od nas i nas opuszczać! Ty chcesz odejść?! W takim razie chyba Cię coś w głowę walneło!
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będzie nowy rozdział na twoim blogu?Bo czekam i czekam i nie mogę się doczekać :D -Ola

      Usuń
  8. Nie wąż się odchodzic!!! Dopiero co odkryłam bloga i meeeeega mi się on podoba :D dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń