poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Rozdział 2

Rozdział 2
*Oczami Rossa*
Dotarliśmy do LA.Gdy zadzwoniliśmy do drzwi willi w której mieliśmy mieszkać otworzyła nam ładna brunetka.Dziewczyna zobaczywszy Delly powiedziała:
-Czy ty jesteś Rydel Lynch z zespołu R5?
-Tak. Ty pewnie to Laura Marano?
-Tak!
-To moje rodzeństwo i Ell. Podobno mamy tu mieszkać.
-To wy jesteście tymi tajemniczymi współlokatorami.
-Możemy wejść?
-Jasne. Rozgośćcie się.-Zauważyłem że dziewczyna patrzyła na mnie.Znam skądś tą dziewczynę.Ale skąd nie mam pojęcia.Byłem zmęczony więc spytałem się jej:

-Są tu pokoje dla nas?
-Jasne że tak :) Pokoje są w kolorach....hmm....żółtym:
niebieskim:


zielonym:
czarnym:
i...różowym :

-Różowym?!Biorę!!!-Krzyknęła Delly
-Ja biorę żółty :) -Powiedziałem
-Ja niebieski-Powiedział Riker
-Ja zielony :D
-A ja biorę jaki został XD -Powiedział Ell
-Okay.Chodźcie to pokaże wam pokoje :)
*Oczami Rydel*
Gdy zobaczyłam mój pokój byłam w szoku.Ten pokój był jak z moich snów.Byłam zmęczona podróżą.Poszłam się umyć i przebrać,położyłam się do łóżka i momentalnie usnęłam

Następnego Dnia

 *Oczami Vanessy*
Obudziła mnie Laura mówiąc:
-Van przyjechali nasi współlokatorzy.Nie zgadniesz kim oni są...
-Tak masz rację nie zgadnę kim oni są.-Powiedziałam zaspana
-To R5 :D
-Ta super-Ciągle byłam zaspana.Nie dotarły do mnie słowa Laury.Ale gdy mój mózg przetworzył informacje-Chwila co?!
-Nie drzyj mordy co?
-No dobra.Ale weź mnie nie wkręcaj
-Nie wkręcam.
-A-ale to jest nie możliwe
-A jednak

*Oczami Rikera*
Mój pokój był zaje*isty.Łóżko mnie ,,przyciągało do siebie" przez co nie chciało mi się wstać jednak musiałem bo moi ,,kochani bracia" mnie ściągnęli:
-Co wy robicie!?
-Wstawaj Riki śniadanie :D
-Riki?What the fuck? xD -Zacząłem się śmiać oni dołączyli.Po chwili weszła do nas Delly :
-Z czego wy się kurna cieszycie?
-No..hahaha.....Bo...hahaha....
-Dobra nie ważne.....Nie chcę wiedzieć.Zbierajcie się śniadanie czeka :)
Zeszliśmy na śniadanie zobaczyliśmy tam.....


_________________________________________________________________

Cześć tu Ola i dodaję wam dzisiaj ten rozdział bo się niecierpliwicie :) Mam nadzieję że wam się podoba :* Następny pisze Abi.Pamiętajcie że wasze komentarze nas motywują :) 

 

 

3 komentarze: